- MERCH eCanis
podpořte naší činnostJedna z cest, jak můžete naši práci podpořit a něco hezkého si u toho pořídit, je zakoupení našeho MERCHE. Moc děkujeme za vaše objednávky.
- Vybavení
pro psyZajímavá nabídka běžných i profesionálních kynologických potřeb od českých výrobců.
- Tiskoviny
kalendáře, knihy, ...Polygrafické materiály s kynologickou tématikou. Vzdělání není nikdy dost.
- Krmení
maso, pamlsky, ...Kvalitní krmiva, pamlsky či jiné doplňky od předních českých výrobců, které pečlivě vybíráme.
Partnerský eshop:- Úvod »
- Magazín »
- Články »Tam nesmíte chybět»Konference Friends of Pets se blíží!
Konference Friends of Pets se blíží!
Slyšeli jste už někdy o konferenci Retail in Detail: Friends of Pets? A zajímaly by vás novinky na trhu, nebo i třeba zajeté služby a produkty pro naše domácí mazlíčky? Letos se to bude například hodně točit i okolo krmiva vyrobeného z kultivovaného masa. Podnikáte v této oblasti a rádi byste dostali nové impulzy nebo třeba rozšířili své obchodní kontakty? Pak by pro vás právě tato akce mohla být určitě velmi zajímavá!
Vše kolem nás se neustále vyvíjí a jde takřka raketově kupředu. A nejinak je tomu i v obchodu, který se dotýká světa zvířat a to ve všech aspektech. A právě tuto dynamickou kategorii se podařilo velmi dobře uchopit společnosti Blue Events, která právě na téma pet byznysu pořádá už šestým rokem v Praze konferenci Retail in Detail: Friends of Pets. Tentokrát se uskuteční dne 16. října 2024 v prostorách KC City. O bližší podrobnosti jsme požádali projektovou manažerku organizátora – sympatickou Terezu Ordóñez.
Terezo, mohla byste nám nejprve blíže představit společnost Blue Events?
V Blue Events vytváříme prostor pro sdílení, inspiraci a propojování lidí z byznysu, a to prostřednictvím odborných konferencí. Na trhu působíme přes třicet let. Původně jsme vzešli z výzkumné agentury, kterou založili Barbora a Tomáš Krásných, konference byly nejprve nástrojem pro zprostředkování výsledků výzkumů trhu. Divize výzkumu se časem oddělila a Blue Events tvoří jen konference, a to ve vlastní režii od A do Z. To znamená, že přinášíme témata a konference si kompletně vystavíme, nejsme agentura, kterou by si někdo najal. Naše největší akce, Retail Summit, trvá tři dny, během kterých ji navštíví na 1300 lidí. Za rok vyprodukujeme kolem třinácti konferencí, ať jsou to odborná setkání pro lidi z marketingu, IT, finanční ředitele a ředitelky, HR nebo další. Pořád jme však malá firma rodinného rázu, ve které pracují lidé, kteří věří v sílu osobního setkávání a v to, že vytvářejí prostor pro rozvoj a kultivaci podnikatelského prostředí.
Kdy a jak se zrodil nápad pořádat konferenci Friends of Pets? A jakou má už u nás tradici?
Jsme silní v tématech spojených s maloobchodem. Zmínila jsem Retail Summit, je to taková naše vlajková loď, největší středoevropské setkání svého druhu. Retail Summit má široký záběr - v programu najdete přes osmdesát vystupujících. V průběhu roku pořádáme jednu až dvě menší specializované konference, v rámci kterých vypíchneme aktuální téma retailu, a to pod značkou Retail in Detail. Právě obchod spojený se světem domácích mazlíčků je jedním z nich. V českém prostředí jde stále o mladou kategorii, poptávka ze strany zákazníků je vysoká a uživí na trhu řadu hráčů. Zároveň je to dynamická kategorie, posouvá se nejen z pohledu výroby a používání nových receptur krmiva, ale i v tématech navazujících služeb a doplňků pro domácí mazlíčky. Konferenci Retail in Detail: Friends of Pets jsme poprvé uvedli v roce 2018 a letos se setkáváme už pošesté.
Retail in Detail: Friends of Pets je konferencí primárně určenou pro lidi z byznysu spojeného s domácími mazlíčky.
Pro koho je primárně určená a o jak velkou akci se jedná?
Retail in Detail: Friends of Pets je konferencí primárně určenou pro lidi z byznysu spojeného s domácími mazlíčky. Ať už jde o výrobce, distributory, obchodníky nebo poskytovatele služeb v této oblasti. V publiku, které čítá na 150 lidí, pravidelně najdete například i veterináře. Za zvýhodněnou cenu zveme i majitelky a majitele malých nezávislých prodejen, kteří se na konferenci seznamují s trendy a novinkami z trhu.
Jsou vítaní i malí výrobci, drobní podnikatelé nebo jen „obyčejní“ majitelé a chovatelé, kteří by měli zájem o vzdělání v této oblasti?
Konference je určená všem, kdo se o tuto kategorii zajímají a chtějí být v obraze a navázat i nové byznysové příležitosti. Mezi nimi jsou také drobní podnikatelé a výrobci, které zveme i do programu. Jako je to letos (2024) v případě Lukáše Dospíšila a jeho značky Lukas Green, která vyrábí CBD oleje pro psy. Jako „obyčejný“ majitel psa ji před pár lety začal budovat.
Je možné v rámci konference prezentovat ostatním téměř cokoli, co se zvířat týká, včetně různých služeb nebo jsou nějaká omezení?
Program konference tvoříme tak, abychom pokryli klíčové oblasti, jako jsou trendy v chování zákazníků, úspěšné komunikační kampaně nebo novinky ve výrobě. Neřekla bych, že téměř cokoli. Na dramaturgii si dáváme záležet, aby si lidé odnesli maximum relevantních informací pro svou práci.
Program konference tvoříme tak, abychom pokryli klíčové oblasti, jako jsou trendy v chování zákazníků, úspěšné komunikační kampaně nebo novinky ve výrobě.
Pokusila byste se nás pro představu provést celým dnem? Co můžeme čekat?
Můžete čekat spoustu novinek a sdílení zkušeností, a to prostřednictvím jednotlivých prezentací. Odpolední část programu pak věnujeme panelové diskuzi, ve které se sejdou zástupkyně a zástupci jednotlivých dílků mozaiky, kterou tvoří pet trh – výrobce, nezávislý prodejce, obchodní řetězec a online hráč. Program trvá celý den a je koncentrovaný v sále, lidé by neměli očekávat veletržní formát, kde se vše točí kolem prezentací na stáncích.
I pro letošek jste si jistě připravili bohatý program. Lze už nyní prozradit, na které řečníky se účastníci mohou těšit?
Ten výčet by byl dlouhý a nerada bych někoho vynechala, proto vypíchnu jen klíčového řečníka programu. Tím je Tomáš Kubeš ze společnosti Bene Meat Technolgies. Tato firma bude letos na podzim uvádět na evropský trh krmivo pro psy, které je vyrobené z kultivovaného masa. Tedy masa, které vzniklo kultivací živočišných buněk a nebylo kvůli jeho výrobě usmrceno zvíře. Česká Bene Meat Technologies je první firma na světě, která má oprávnění pro výrobu a prodej kultivovaného masa právě za účelem výroby krmiv pro domácí mazlíčky. Vývoj této technologie je řadu let spojen s výzvami, jak zajistit produkci v množství odpovídajícím poptávce a za konkurenceschopnou cenu. Zdá se, že v Bene Meat Technologies takový recept mají, a to může mít zásadní dopad na to, jak se v budoucnu budou stravovat nejen naši mazlíčci, ale i my. Dostupnost a adopce kultivovaného masa by se mohla zásadně projevit na tom, jak hospodaříme se zvířaty a také s půdou, kterou obděláváme, abychom hospodářská zvířata nakrmili. To má široké etické i environmentální souvislosti.
Hlavním řečníkem bude pan Tomáš Kubeš ze společnosti Bene Meat Technolgies. Tato firma bude letos na podzim uvádět na evropský trh krmivo pro psy, které je vyrobené z kultivovaného masa.
Pokud by měl někdo zájem se třeba příští rok do tohoto programu se svou firmou zapojit, co by měl pro to udělat?
Program s kolegyní Annou Krásnou uzavíráme více než měsíc před konáním konference, ale občas se dějí různé změny na poslední chvíli, takže ozvat se může kdokoli kdykoli, jsem za to ráda. Ideálně však v průběhu léta, tak tři až čtyři měsíce před konferencí, to je nejintenzivnější období přípravy.
Čtenáři a příznivci našeho magazínu jsou především kynologové a jistě je bude zajímat, zda do místa konání mohou dorazit i se psem…
Možnost dorazit se psem určitě je, neměli by ale očekávat, že najdou pro své mazlíčky hlídací koutek, kde je budou moci odložit. Důležité je, aby nás na to dopředu upozornili, abychom měli možnost počet pejsků monitorovat.
Je třeba se někde předem registrovat nebo lze přijít i tzv. „na blind“?
Registrace nutná je, jedná se přece jen o placenou akci. Ideálně do 11. října na stránkách konference: www.friendsofpets.cz, kde jsou veškeré informace o konferenci, včetně programu.
Mohla byste na vaši konferenci na závěr vlastními slovy pozvat ty z nás, kteří třeba ještě váhají a třeba jim i něco vzkázat?
Konference Retail in Detail: Friends of Pets má moc prima atmosféru. Vedle odborného programu se na ní můžete seznámit s podobně naladěnými lidmi. Budete odcházet s novými kontakty a hlubokým vhledem do toho, co se teď ve světě pet byznysu děje. Pokud hledáte právě toto, tak bych neváhala.
Michaela Weidnerová
Foto: archiv společnosti Blue Events
Doporučujeme z našeho e-shopuMERCH eCanisNovinkaKrásná interiérová klec nabízí nejen místo k odpočinku pro vašeho psa, ale je i vkusným doplňkem dovnitř každého bytu, či domu. Její vrchní desku lze využít jako odkládací stolek na dekorace, či potřeby po vašeho čtyřnohého parťáka.
ZB000796od 6 650 KčMERCH eCanisNovinkaPlastová kartička ve velikosti platební karty do peněženky pro případ nouze, pokud by váš pes zůstal doma sám. Na zadní straně je opatřena kontaktmíni údaji.
SklademZB00050559 KčNovinkaKřupavý pamlsek s vysokým obsahem vápníku a hodnotných bílkovin. Blahodárně působí na kosti a srst.
ZB000462od 22 KčNovinkaVhodné pro obézní psy díky nízkému obsahu tuku. Jsou křehké a měkké a tak jsou skvělým pamlskem pro štěňata, starší psy, ale také pro psy, kteří mají problémy s chrupem. Prospívá rovnováze hladiny žaludečních šťáv.
ZB000458od 21 KčNovinkaDietní pamlsek s vysokým obsahem bílkovin. Vhodné zejména pro psy s nadváhou. Hodí se také pro staré psy, kteří mají problémy se zuby.
ZB000453od 26 KčNovinkaObojek SOFTYVyberte barvuOdolný perforovaný ručně vyráběný obojek Softy je navržen k maximálnímu pohodlí vašeho psa. Objektivně lehký a vzdušný materiál, který ovšem neztrácí svou pevnost a odolnost.
ZB000096od 0 KčKvalitní, ručně vyráběné vodítko s originálním posuvným systémem umožní zkracování a prodlužování vodítka v celé délce snadným pohybem několika prsty.
ZB000299od 539 KčKam dál ...
Použitá slova ze slovníku pojmů:ChovatelPodobné články
Celkem 1 článek na téma: Konference Retail in DetailNa poslední článek
Konference Friends of Pets se blíží!Na první článek
Konference Friends of Pets se blíží!
▲ - Vybavení